Blogger tarafından desteklenmektedir.

Stilinize küçük dokunuşlar: Nakış

by - 08:12

Uzun bir süredir pantolondan eteklere, tişörtlerden ceketlere kadar her yerde gördüğümüz bir detay var. Özellikle sonbahar kış sezonunda bir trend olan nakışlar yaz için yeniden dolaplarımızda yerini alacak. 


Sezon trendleri yazısında nakış motifleri ile ilk tanışmamızı yazmıştım. Şimdilerde ise tekrardan yazın canlı renkleri ve daha hareketli halleri ile yeni bir sezona adım atıyoruz. İlkbahar- yaz koleksiyonunda "Şimdi nakış moda" mottosunu Fahriye Evce ile buluşturan Koton birbirinden farklı parçayı gösterişli nakışlar ile bir araya getirdi. Pembe, sarı,mavi renklerinin hakim olduğu tişörtler, payetli işlemeler ile bezeli kot pantolonlar ve yama tarzı işlemelere sahip elbiseleri ile marka yaza hazır. Bunların arasından nakış işlemesine bayıldığım ve kollarında fırfır detayı olan beyaz tişörtü aldım. Pembe ve kırmızı renkli nakış modelinin üzerine bu parçada inci ve renkli taşlar ile bezemişler. Bu renklere uygun fuşya stiletto ve kot pantolonla günlük bir görünümün yanı sıra akşam bir yere gidip  yemek yiyebileceğiniz, hem gündüz hem gece kullanabileceğim bir görünüm elde etmek istedim. Bu tarz büyük detaylı, işlemeli parçaları tercih ettiğinizde küçük minimal takılar ile olabildiğine sadeleşmeyi tercih edebilirsiniz.


Bunun dışında nakış detayını pantolonlarda da tercih edebilirsiniz. Özellikle kot pantolonlarda bu sezon sıkça karşımıza çıktı. Yaz akşamlarında ince penyeler ile tercih edebilirsiniz. Üst giyiminizde nakış detayın da hakim olan renklerden birini kullandığınız takdirde hem ahenk yakalayıp hem duru bir görünüm yakalayabilirsiniz.



Benim ikinci kombin önerim ise siyah kot pantolon ile oldu. Saks mavi, turuncu, bordo ve yeşil renklerinin hakim olduğu nakış detayını mavi renk ile bir araya getirdim. Siyah deri ayakkabılar ve siyah çanta ile tamamladım. Omuzlarım açık olduğundan saçlarımı açık kullanmayı tercih ettim. aksesuar seçimin renkli minimal küpelerden yana oldu. 
Peki sizler nakış detayını daha çok nasıl kullanmayı seviyorsunuz? Sade olmayı mı yoksa biraz daha süsten yana mısınız? Benimle yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim. Mutlu günler.
Zeynep Yağmur ÖNCEL 

You May Also Like

0 yorum

Instagram