Blogger tarafından desteklenmektedir.

Nasıl Kombinledim? : Kazayağı Deseni

by - 16:49




Merhabalar! Kısa bir aradan sonra yeni bir stil postu ile karşınızdayım. Postun hikayesinden bahsetmek istiyorum biraz. 'Nasıl kombinlenir?' başlığı altında sizlerle sezonda öne çıkan detayları paylaşıyorum. Bu posttan sonra aklıma neden bende yazıda geçen detayı kombinleyip sunmayayım fikri düştü aklıma. Uzun süredir aklımda olan fakat hayata geçiremediğim kazayağı desenini kombinimde kullanma fikri sonucunda bir stil postu oluşturdum. Bundan sonra "Nasıl kombinlenir?" ve "Nasıl kombinledim?" tarzında peş peşe blog postlarıma hazır olun derim :) 

Kombinime gelince, ben kazyaağı desenine hırkamda yer verdim. Oldukça yoğun ve hareketli bir desen olduğundan ekstra renk olarak altın detayları kullandım. Siyah ve beyaz parçalarla göz yormayan ve günlük bir görünüm oluşturmak istedim. Aksesuar seçimimde ise gold detaylı çantam kolyem ve telefonum kurtarıcım oldu. Bere ve dolgu topuk sneakerlar  ile daha çok sokak modası havasını yakalamak istedim. Umarım başarılı olmuşumdur. Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler. Mutlu haftasonları :) 














Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

0 yorum

Instagram