Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ürün önerileri: Pastel eyebrow duo- Maybelline master contour

by - 09:35

Ürün önerileri bölümü için yazmayı planladığım ve uzun bir süredir kullandığım iki ürün ile sizlerleyim. Biri kaşlarım için kurtarıcım diğeri ise kontör yapmanın en kolay yolunu sunan mini bir yardımcı. Özellikle benim gibi seyrek kaşlara sahip olanlar için önereceğim aslında herkesin bilip kullandığına emin olduğum Pastel'in kaş kiti ve stick kontör ürünlerinin kurtarıcısı Maybelline master contour hakkında deneyimlerimi sizlere aktaracağım. 


İlk olarak Pastel Pro Fashion eyebrow duo ürününden bahsetmek istiyorum. İki farklı yapı ve tonda ürünü barındıran bu kit, hem kaşınızı doldurmanızı sağlarken hem de sabitlemeyi sunuyor. Bu ürünün içerisinde yer alan sol taraftaki kremsi renk kaşınızı doldurmada size oldukça yardımcı oluyor. Özellikle değinmek istediğim nokta ise doğal görünüm veriyor olması. Bu koyu kahve rengi uyguladığınızda diğer kaş ürünlerinizde yaşanan yapay görüntü oluşmuyor. Yapısı itibariyle çok yoğun olmaması yine uygularken büyük kolaylık sağlıyor. Bir diğer sevilecek yanı ise kesinlikle minik fırçası. Koyu renkte olan kısmı çerçeve yaparken kitin içinde yer alan fırçası ile oldukça rahat sürebilirsiniz. 
Sağ tarafta toz yapıda ki kahve rengi taraf ise ilk aşamadan sonra kaşınız da bulunan ürünü sabitleme görevi görüyor. Bu ürün kremsi koyu kahve olanın aksine daha açık bir kahve rengine sahip. Eğer kaş renginiz bu açık kahveye yakınsa kullanacağınız başka bir kaş ürününüzün üstüne sabitleyici olarak bunu kullanabilirsiniz. Yine aynı şekilde kremsi olan tarafı kullanıp farklı bir far veya toz kaş ürününü üzerine sabitleyici olarak kullanabilirsiniz. Saç renginiz kahvenin orta tonlarında ise bu iki ürünü üst üste gönül rahatlığı ile uygulayabilirsiniz.

Bu ürünün uygulanmasından önce yapılması gereken birkaç küçük noktaya dikkat çekmek istiyorum. Öncelikle kaşlarınızı doldururken kaş tarağı ile yukarıya doğru tarayın. Bu yapılan ilk aşama kaşınız da kalan boş alanları görmenizde yardımcı oluyor. Daha sonrasında bu boş alanları elinizde ki kremsi kaş ürünü ile doldurmanız fakat bu yaparken bütün kaşı boyamamak oldukça önemli bir nokta. Kaşınızın boş kalan yerlerini bu ürünle doldurduktan sonra yine tarağınız yardımıyla düzeltebilirsiniz. Bir sonraki aşama ise bu doldurduğumuz ürünün tüm gün kalıcılığını sağlamak adına sabitlemekten geçiyor. Toz ürünler ile sabitleme işleminiz dilediğiniz şekilde verimli olacaktır. Son olarak küçük bir aydınlatıcı kapatıcı ile kaşınızın altını ve kuyruk kısmını netleştirmek kalıyor. Bu hamle ise daha net çizgilere sahip bir kaşınız olmasını sağlıyor.

Burada dikkat çekmek istediğim bir diğer nokta ise kaşlara uygulanan kontör uygulamaları yönünde olacak. Benim kadar az kaşa sahip olan insanlar vardır illa ki ve bu noktada çoğu kadın yapay yollar ile doldurmayı tercih ediyor. Makyajın burada önemi ortaya çıkıyor aslında. Bu işlemler ile kalıcılık sağlamak isteyenler olabilir fakat doğallığa doğru gittiğimiz şu günlerde sade ve doğal bırakılmış kaşlar daha ön plana çıkıyor. Kaş ürünlerini dahi reddeden bir trendin hakim olduğu şu sıralar kontör uygulaması ise oldukça geride kalıyor. Sonuç olarak toparlamak gerekirse kaşlarını hacimli ve yapılı göstermek isteyenler için ben naçizane kaş ürünlerini kullanmalarını öneriyorum. Daha doğal ve sade kaşlar sizi daha duru ve modern gösterecektir. Bu ürünler arasında beni ise az kaşlılar kulübü üyesi olarak favorim kesinlikle bu iki minik yardımcıya sahip olan Pastel'in kaş kiti. 



Bir diğer benim hayatımı kolaylaştıran ürün kesinlikle Maybelline master contour. Bu ürünü seviyor oluşum kesinlikle daha önce pek çok başarısız kremsi kontör ürünü denememden kaynaklanıyor. Kremsi bir kontör ürünü kullanmam sorunu cildimde büyük problemler yaşadım. Bunun önüne geçebilmek adına o sıralar yeni ürün arayışına çıktım. Yeni çıkan ve gözde olan Maybelline'nin bu ürünü ile tanışmam kaçınılmaz oldu. Aldım ve bu ürünü yaklaşık 2 ayı aşkın süredir deneyimliyorum. Günlük makyajım da kontör yapmayı çok tercih etmediğim için ise bu ürün kesinlikle bitmiyor. İki renkten oluşan gölgeleme ve aydınlatmayı aynı anda sunan bu minik ürün yapısı yönünden inanılmaz bir ürün. Yumuşaklığı sayesinde cildinize sürdüğünüz anda ne katılaşıyor ne de hemen uçuyor. Koyu tarafı yüzünüzün gölgelendirmek istediğiniz yerlerde oldukça tek seferde başarılı bir performans sergiliyor. Aydınlatıcı tarafı ise yapısı yönüyle daha hafif bir yapıya sahip. Koyu tarafının aksine yüzünüzde daha az renk bırakıyor. Cildinizin sivilceye en müsait bölgesi olan yanak bölgesine uygulandığı için cildimize zarar vermeyen ürünleri seçmek çok önemli bir nokta. Bir süredir kullandığım bu ürün ise herhangi bir akne veya sivilce sorununa yol açmıyor. Bu noktada özellikle bu yönü düşünüldüğünde yıldız parçalarım arasında yer alması kaçınılmaz oldu.

Severek kullandığım için ve bu tarz kullanışlı ürünler arayanlar,ihtiyacı olanlar adına bu iki ürünü paylaşmak,önermek istedim. Sizler de kaş ve kontör ürünlerinizi benimle paylaşırsanız yeni ürünler deneyip görmek çok isterim. Görüş ve önerilerinizi yorum olarak bekliyorum. Sevgiler.
Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

1 yorum

  1. Kaş fırçaları daha doğal duruyor bence. Ben onları tercih ediyorum

    YanıtlaSil

Instagram