Blogger tarafından desteklenmektedir.

Nasıl kombinledim?: Sweatshirt sezonu

by - 08:44


Hava durumunun dengesizliği devam ederken kurtarıcı parçamız bu aralar sweatshirtler. Ne çok ince ne de çok kalın olmaması yönüyle üzerine bir ceket ile bu parça oldukça kullanışlı hale geliyor. Güneşli havaya aldanmayıp sweat ile yapılacak olan kombinler hem kolaylık sağlarken hem de rahatlığı sağlıyor. Klasik olmak isteyenler için düz renkte olanları midi etekle dahi bir araya gelebilirken, spor kombinler için yazılı olanları oldukça kurtarıcı seçimler olabiliyor. Renk skalası olarak oldukça geniş bir yelpazeye sahip olan bu sweatshirtlerin şuan ki sezonda pastel tonlarda olan pembe, mor ve sarı renkleri ön plana çıkıyor.


Benim sweatshirt kombin önerilerimden ilki, spor ve günlük oldu. Arkadaşlarımla sahilde kahve içmek için dışarıya çıkarken sweatshirt giymeyi tercih ettim. Havanın sıcak ama aynı zamanda serin oluşu sebebiyle yanıma deri bir ceket aldım. Kombinimin aksesurları ise mini bir cüzdan çanta, siyah kemer, gold detaylı siyah gözlük ve beyaz spor ayakkabılar oldu. Koton'dan aldığım sweatshirt içerisinde kırmızı yazılara gönderme yapan kırmızı deri ceketimde bir diğer tamamlayıcı oldu. Aksesuar olarak küçük halka küperler ve iki tane yüzük takmayı tercih ettim. Arkadaşlarımla öğlen kahve molası için ise neredeyse yok gibi bir makyaj ile görünümümü tamamladım. 








Bunun dışında sweatshirt ile yapılabilecek alternatif bir kombin önerim ile yine bir araya geleceğiz. Spor giyinmeyi seviyorsanız ve tamamlayıcı parçalarınız ile tarzınızı ortaya koymak istiyorsanız bu kombine benzer tercihler ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum. Farklı önerileriniz veya beğendikleriniz ile beğenmediklerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Herkese mutlu bir haftasonu diliyorum. Sevgiler.
Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

0 yorum

Instagram