Blogger tarafından desteklenmektedir.

Topshop x Kylie & Kendall

by - 18:48



Yeni ve yepyeni bir işbirliği ile merhaba tekrardan. Yoğun final haftalarım ve dans provalarım yüzünden baya uzak kaldım bu aralar. O yüzden kısa ve öz yazılarla sizlerleyim. Yaklaşık belki bir aydır bekleyen bir Yunanistan gezi yazım var. Onuda en yakın zamanda yayınlamaya çalışacağım bu sefer söz :) Vakit buldukça yeni içerikler üretmeye çalışıyorum. Gündemden uzak kalmamaya çalışıyorum fakat zaman kısıtlı olduğundan ara ara ufak yazılar ile " News With Rain"i unutturmamaya çalışıyorum. 



         

Çiçekli tulum : £55
Kot şort: £32

Gelelim bu yazımın içeriğine... Herkesçe bilinen Topshop markası için hazırlanan bir koleksiyondan bahsedeceğim. Adlarını sürekli duyduğumuz ve yaşamlarına dair her şey hakkında bilgimizin hemen olduğu popüler Jenner kardeşler yepyeni bir iş birliği ile karşımızda. Kendall x Kylie koleksiyonunun çıkış tarihi ise  3 Temmuz 2015 olarak gözüküyor. Yani bu yazıdan birkaç saat sonra koleksiyonun tüm parçalarını göreceğiz. Jenner kardeşlerin rahat ve spor taraflarını yansıttıkları tasarımlarda yaz için oldukça uygun elbiseler, kot şortlar ve tshirtler  dikkat çekiyor. Herkesin ulaşabileceği bu koleksiyonun diğer parçalarını sabırsızlıkla bekliyoruz. Çiçek desenli tulumlar ise hem yaz için hemde kendim için favori parçalar. 



Tüllü şort : £40 
 Tshirt: £30

İki gün içinde gelecek olan Yunanistan yazım için beklemede kalın. Gününüz güzel geçsin, her şey gönlünüzce olsun. Sevgiler. 
Yagmuroncel

You May Also Like

0 yorum

Instagram