Blogger tarafından desteklenmektedir.

Let It Snow!

by - 12:36



İstanbul'da yoğun kar yağışlı, yolların kapandığı , insanların mahsur kaldığı birkaç güne uyandık. Fazlasıyla soğuk ve sert geçen bu birkaç günün sonunda güneş kendini gösterdi. Bende bunu fırsat bilip size bu günden kalan fotoğraflar ile bir post oluşturmaya karar verdim. Dize kadar gelen kar kalınlığı ve güneşli sahil havasının buluştuğu Florya Tesislerinde keyifli bir çekim yaptık. Kombin olarak özel hazırlanmadım ama o gün üzerimde olanlarla bir stil postu çıkar diye düşündüm. Soğuk hava dendiğinde şüphesiz dolabın kazak kısmına bakıyoruz bu havalarda. Bende mavi kazağım ve çizmelerimle sade bir şekilde attım kendimi karların üzerine. Tabi kartopu savaşı içinde rahat olmayı tercih ettim :D Umarım seversiniz. Eeeee karlı havalarda kar ile oynamayı kim sevmez ki? Başlayalım o zaman!



  






  








Kombinim ve fotoğraflarım bu şekilde! Bir ilk olarak o gün çektiğim manzara fotoğrafları ve selfielere de yer vermek istiyorum.  Bu detay ve değişiklik belki de Newswithrain'e iyi gelecek. Beğeni ve yorumlarınızı dile getirirseniz mesut bahtiyar olacağım :) Herkese mutlu bir hafta diliyorum .  
Yagmuroncel.

You May Also Like

0 yorum

Instagram