Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ürün önerileri: H&M yüz paleti

by - 09:54


Güzellik bölümü altında yeni bir yazı ile herkese merhaba. Kullandığım ve memnun kaldığım ürünlere dair notlarımı sizlerle paylaşacağım. Bu yazıda alternatif olarak önceden kullandığım veya bütçe açısından daha kolay ulaşabileceğiniz ürünleri de bulabilirsiniz.
İlk olarak iki ay önce aldığım fakat başka ürünleri kullandığım için yeni açtığım bir paletten bahsedeceğim. Kozmetik sektöründe henüz kendini kanıtlayamamış bir marka olarak HM mağazalarının ürünlerini denemek adını birkaç ürününü aldım. (Bu ürünleri kullandıkça sizlerle paylaşacağım.) Öncelikle söylemem gerekiyor ki kozmetikte ki fiyat artışları düşünüldüğünde fiyat aralığı olarak oldukça makul bir marka H&M. Bir diğer husus ise, kalite ve yapılarının beklenenin çok üstünde olması.Bu palet highlighter, bronzer ve blusher olarak üç üründen oluşuyor. Boyutlarının küçük olması makyaj çantasında taşımak açısından oldukça kullanışlı. Aynı anda üç kurtarıcı ürünü sunan bu palet toz ürünlerden oluşuyor. Eğer kremsi ürünleri tercih ediyorsanız bu palet pek size hitap etmiyor. Ama anlık makyaj yapmanız gerektiğinde bu palet ile oldukça hafif ve doğal bir makyaja imza atabilirsiniz.


Paletin bronzerından bahsetmek istiyorum. Çoğu bronzer yoğunluk açısından dağılması zor olabiliyor. Bu palette ki bronzer ise gerek toz oluşuyla gerekse kolay dağılmasıyla keskin görüntüyü engelliyor. Kontör yapanlar için de bence oldukça rahat ve doğal bir görünüme kavuşmanızı sağlıyor. Kremsi, stick kontör ürünlerinin yoğunluğunu yakalamak isteyenler ise birkaç kat şeklinde uygulayabilir. Benim ten rengim oldukça açık olduğu için hafif ve doğal durması için severek kullandığım Maybeline stick yerine dahi bu aralar bu bronzerı koydum.(Merak edenler için Maybeline kontör stick hakkında da bir yazı yazacağım.) Bronzer konusunda ise daha önce NYC markasının olabildiğine büyük bir bronzerını kullanıyordum. Bu ürünü aldıktan ikinci gün sonra yere düşürdüm ve kırdım. Daha sonrasında bir süre kullandım fakat, toz olduğu halde dağılmaması ve ten rengime oldukça koyu kalması yönünden pek memnun kalmadım. Bir diğer sevmediğim özelliği ise yanımda taşıdığım makyaj çantama sadece bu ürün için yer olmamasıydı. Minik makyaj çantasına atabileceğim ve makyajımı tazelerken kullanabileceğim ürünleri kullanmaya çalışıyorum. H&M'nin bu ürünü sayesinde NYC paletinin yarısı büyüklüğünde bir paletle üç ürünü yanımda taşıyabiliyorum.

Paletin allığı ise şeftali tonlarında ve yüzünüzde oldukça doğal duruyor. Pembe allıklardan ziyade şeftali ve turuncu tonlarında allıkları sevenler için gözüm kapalı önerebileceğim bir allık. Aydınlatıcı kısmına geldiğimizde ise diğer iki ürün kadar memnun olduğumu söyleyemeyeceğim. Çünkü ben daha çok kremsi aydınlatıcıları kullanmayı seviyorum. Toz ve biraz daha doğal duran ışıltılar istiyorsanız bu palette yer alan sizi memnun edecektir. Pigmentasyonu oldukça düşük olduğu için ışıltınız çok olsun istiyorsanız ne yazık ki birden fazla fırça darbesi uygulamak zorunda kalacaksınız.

Bu paletin fiyatı ise 14,99 TL. Tüm H&M mağazalarında bu ve bunun gibi pek çok palete ulaşabilirsiniz. Ten renginize ve makyajınızda ağırlık verdiğiniz ürünlere göre çeşitlenen paletlere göz atabilirsiniz. Bu tarz başka markaların paletleri arasında da Sleek ve Essence gibi markalar yer alıyor. Allık, bronzer ve aydınlatıcı üçlüsünden oluşan paletlere kozmetik ürünleri satan yerlerden ulaşmanız mümkün. Deneyip, deneyimlediklerim hakkında da buradan sizlerle notlarımı ve birde makyaj önerilerimi paylaşacağım. Eğer sizlerinde denediği ve memnun kaldığı bu tarz paletler varsa benimle yorumlar kısmından paylaşırsanız çok sevinirim. Severek okuduğunuz ve fayda sağlayacak bir yazı olmuştur umarım. Herkese mutlu akşamlar.

Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

0 yorum

Instagram