Blogger tarafından desteklenmektedir.

FENTY cephesinden yeni hamle

by - 09:12


Rihanna'nın Fenty by Puma tekstil, ayakkabı ve aksesuar koleksiyonu tüm dünyada satışa çıktı. Geçtiğimiz Şubat ayında Rihanna’nın New York’ta düzenlediği tanıtım defilesi akıllarda hala tazeyken koleksiyon şimdi Puma mağazalarında. Lansmanının geçtiğimiz günlerde gerçekleştiği koleksiyon New York Bergdorf Goodman’ın 5. Katında gerçekleşti.Kreatif direktör Rihanna’nın birbirinden değişik parçaları giyindiği lansmandan sonra Rihanna Six02 Pop-Up Mağazası’na giderek burada fanları ile bir araya geldi.


Bu koleksiyon beni ve tarzımı anlatıyor. Aynı zamanda PUMA ile başarmak istediklerimin sınırlarını zorluyor" diye belirten Rihanna, "Puma markasını tahmin edilemeyen ve beklenmedik bir yere taşımak istedim. Japon sokak kültürüne karanlık bir bakış getirdim. Klasik materyaller ve modelleri yeniden ele aldım. Kullanılan tüm kumaşlar en üst kalitede. Gelenekseli kendime göre yeniden yorumladım.” diye de ekliyor. 




Koleksiyonda birçok parça Rihanna'nın asi ve cool tarzının izlerini taşıyor. Puma ile işbirliği sonucu ortaya çıkan FENTY şuan markalaşmış durumda. Tasarladığı spor ayakkabılar ve terlikleri ile Rihanna moda dünyasında adından söz ettirecek önemli adımlar attı. Bu birlikteliğin ardından farklı markalarla, farklı tekstil alanlarına dair hamlelerde de bulundu ünlü şarkıcı. Son çıkardığı koleksiyon en az, daha önce Puma tasarımları kadar ilgi gördü. Puma ile olan bu birliktelik başlarda spor ayakkabılar ile başlasa da Rihanna vizyonunu geliştirip tasarımlarını ve portfolyosunu oldukça geliştirmişe  benziyor. Zira koleksiyonda topuklu ayakkabılara katılan spor hava bunun en büyük göstergelerinden biri. 



Lansmana döndüğümüzde ise, tasarımlardan daha çok konuşulan şey şüphesiz Rihanna oldu. Tek tek mağaza içerisinde tasarımları ile poz veren Riri, koleksiyondan giydiği parçalar ve duru güzelliği ile herkesin odak noktası oldu. Lansman sonrasında hayranları ile bol bol fotoğraf çektiren ve zaman geçiren Rihanna, moda dünyasında ki ivmesini  Puma ile yakaladığı yükselişle daha da ileriye taşıyacak gibi duruyor. 

Yorum ve görüşlerinizi eksik etmeyin lütfen. Herkese Mutlu haftasonları diliyorum. Sevgiler...


Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

0 yorum

Instagram