Blogger tarafından desteklenmektedir.

#OOTD

by - 08:11


Oldukça uzun bir aradan sonra yeni bir stil postu ile herkese merhaba! Yazın gelmesi, okulun bitmesi ve dans gösterilerimi tamamlamam sonucu artık sizlerle buradan buluşabileceğiz :) Yaz bu sene kendini geç hisseetirmeye başladı. İstanbul'da uzun bir süre havalar kötü gitti derken güneş yükseldi ve hava birden otuzlu dereceleri buldu. Hava madem güzel, blog postu hazırlamalıyım dedim. Bu kombinim de sıcak havalarda günlük, rahat edebileceğim tercihler yaptım. Siyah şortum ve kolsuz gömleğim ile beyaz bez ayakkabılarımı bir araya getirdim. Bu da doğal olarak rahat hareket alanı sağlarken hava şartlarına uygun bir seçim oldu. Aksesuar olarak ise yaz aylarının vazgeçilmezi güneş gözlüklerim ve kombinin bütününü tamamlamak adına kafama bir fular takmayı tercih ettim. Çanta seçimim de renk tercihim zümrüt yeşili ve turuncuya oldukça yakıştırdığım krem rengi oldu. 























Çekim yaptığımız yere gelirsekte Gürpınar sahili tercih ettik. Spor tercihler yaptığım ve yüksek topukluları tercih etmediğimden kayalıkların ve yeşilliklerin arasında bolca koşturduğum ve eğlendiğim bir çekim oldu. Ben oldukça eğlendim ve içime sindi bu çekim. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Önümüzdeki günlerde baya askıda kalan dans gösterilerim ve salaş bol pantolon ile yapacağım bir stil postu News With Rain'de olacak. Haftasonunuz bol kahkaha ve enerji ile dolu olsun. Sevgiler 

Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

0 yorum

Instagram