Blogger tarafından desteklenmektedir.

Trend Alarmı: Bohem Salaş Pantolonlar

by - 07:32


Uzun bir aradan sonra merhaba. Finaller,dans gösterileri derken Ramazan ayına girmemizle buralardan baya uzak kaldım. Dans gösterilerim ile ilgili ufak bir yazı yazacağımı söylemiştim. Önümüzdeki günlerde bir engel olmaz ve üşengeçliğimi üzerimden atarsam dans alanında neler yaptığımı merak edenlere bir yazı oluşturacağım :) 

Gelelim bu yazıma...
Hemen yazmam gereken bir sezon parçasını "alarm" olarak sizler için kaleme almalıyım diye düşündüm. Daha önceki sezonlarda da gördüğümüz fakat bu aralar her marka hemde vitrinlerde mutlaka karşımıza çıkan bir parça var: Salaş pantolonlar ! Yaz sezonun açılması ve ısınmayı bekleyen havalarda püfür püfür, ince kumaştan ve salaş bir parçadan ideal başka ne olabilir ki? Dediğim gibi birçok markanın farklı desenlerde sunduğu ve sezonun 'hit' parçalarından biri olan bu pantolonlar benim favori parçalarım arasında. Rahatlığı ve doğru kombinlemesi sonucu tam bir hayat kurtarıcı rolünde. Doğru kombin kelimesini geçirmişken sizlerle birkaç farklı desende ve farklı tarzlarda kombinleşmiş şekilde ilham alabilmek adına paylaşmak istiyorum. 


Bu tarz pantolonlar bohem ve hippi tarza yakın parçalar olduğundan kimi kombinleri de bu tarzlara yakın oluyor. Uzun hırkalar, kolyeler ve bileziklerle bir araya geldiğinde bohem bir festival görüntüsü yakalayabilirsiniz. Hatırlarsak Coachella'da birçok bu tarz görüntüye rastladık. Yukarıda ki görsellerde dolgu topuk ve kalın topuklularla kombinlenen bu salaş pantolonlar rahat görüntüsünün yanında şık bir seçenek olarak duruyor.


Buradaki kombinlerde de bu tarz pantolonların farklı kumaşta, farklı tarzda kombinlenişini göreceksiniz. Büyük şapkalar ve çiçekli taçlarla renklendirilen bu parçalar aynı zamanda yüksek topuklular ile boyu uzun gösterme açısından da  bonus parça :) 

Nereden Bulabiliriz?
Bunun sorunun cevabını da hemen veriyorum sizlere. Yazımın başında da dediğim gibi hemen hemen her markanın vitrinini süslüyor bu parçalar. Bunlardan birkaç tanesini aşağıya fiyatları ile birlikte ekleyeceğim. Bence hemen bir tane edinin ve püfür püfür bir yaz  geçirin. İster spor ister şık kombinleyebileceğiniz bu parçalar kuşkusuz bu sezonda dolaplarımızın vazgeçilmezi olacak gibi duruyor.
























H&M : 34,99 TL
























H&M : 69,99 TL

























H&M : 69,99 TL


BERSHKA : 69,99 TL


BERSHKA : 69,99 TL


BERSHKA : 55,95 TL


BERSHKA : 79,95 TL


ZARA :  99,95 TL


ZARA :  99,95 TL


ZARA : 99,95 TL


ZARA : 149,95 TL

Sizlerle paylaşacaklarım bu şekilde . Ben bu parçalardan iki tane edindim bile. Oldukça rahat ettiğim ve memnun olduğum için sizlerle böyle bir yazı paylaşmak istedim. Sizde edindiğiniz takdirde bana hak vereceksiniz. Hatta yaptığınız kombinleri benimle paylaşmak isterseniz #newswithrain hashtagi ile instagram üzerinden paylaşabilirsiniz.  Bakarsınız önümüzdeki günlerde bu parça ile bir kombin yapıp sizlerle paylaşırım ne dersiniz? :) Herkese mutluluk ve enerji dolu bir pazar günü diliyorum. Sevgiler...

Zeynep Yağmur ÖNCEL

You May Also Like

1 yorum

  1. Merhaba, öncelikle içeriğinizi ilgi ile inceledim ve çok sevdim,
    Yaz aylarında bu tarz salaş pantolonlar gerçekten de oldukça popüler olmaya başladı özellikle bu pantolonları crop toplarla kombine etmek çok yakışıyor:)
    En beğendiğim salaş pantolonlar ise ispanyol paça görünümünde olanlar :)
    Bir tavsiye de benden, kıyafetlerinizi daha uygun fiyata denk getirme gibi bir düşünceniz var ise bu siteyi öneririm; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil

Instagram