Blogger tarafından desteklenmektedir.

Festival Look!

by - 08:29


Yeni hafta ile gelen yeni bir stil postu ile herkese merhaba :) En son yazımda festival sezonunun açıldığını yazmıştım. Bende buna uygun olarak bir festival kombini oluşturmaya karar verdim. Havalar bir soğuk bir sıcak dengesiz giderken ben her hava koşuluna uygun olacağını düşündüğüm bir kombin oluşturdum. Yırtık jean ile püskül detayları olan yelek festival tarzının bohem tarafını vurguluyor. Şapka,etnik desenli çanta ve bol miktarda bilezikleri ise tamamlayıcı rolünde kullandım. Ve ayakkabı olarak gece hem üşütmeyecek hemde rahatça dans etmenizi sağlayacak Ugg'ları tercih ettim. Umarım beğeneceğiniz bir kombin olmuştur. Herkese mutlu haftalar :) 

Hello from new week and new style post :) As you know my last post is about beginning of the festival seasons. Accordingly i decide to make a festival style.  
I wear my ripped jean and tassel waistcoat becuse i think these ones show us bohamian part of festivals
Also i wear hat, rucksack and a lots of bracelet. For shoes I prefer ugg because it keeps warm for nights and comfort for dancing!
I hope you like my post and my style. Have a nice week everyone. xo.












Beni Snapchat ve Instagram hesaplarımdan takip edebilirsiniz
Snapchat: Yagmurncl
Instagram: Yagmuroncel

Follow me on Snapchat and Instagram!
Snapchat: Yagmurncl
Instagram: Yagmuroncel


You May Also Like

0 yorum

Instagram