Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sevgililer gününe 'Fendi' hamlesi!

by - 06:15




14 Şubat demek kavuşan kalplerin bir gün içinde sevgilerini göstermesi için (!) kutlanan bir gün olarak hayatımızda ne yazık ki yer alıyor. Hikayesini veya geçmişi bilmediğim bu özel günü hayatım boyunca kutlamadım, kutlamakta nasip olmaz herhalde. Hoş gerekte yok zaten. Ticaretin içine aşkı karıştırmayın güzel kardeşlerim. Sevene bir gün değil hergün bayram olsun mesela. Herneyse bu konu ayrı olarak bir post konusu olabilir. Gevezeliği kısa tutarak bu yazının asıl amacına hemen yönelmek istiyorum. Gün böyle bir gün olunca ve çılgınlar gibi alışveriş yapıp , tüketim ağında adeta balık gibi çırpınınca insancıklar, markalarda boş durmuyor. İlk hamle ise Fendi' den geldi. Birbirinden minnoş çanta ve aksesurları 14 Şubat öncesi satışa sunmaya hazırlanan Fendi, kırmızı ve pembeyi bir araya getirerek ' merhaba biz kutsal Valentine için buradayız' diyorlar.


Makro ve mini boyuttaki bu tasarım ürünler hediye almayı düşünenler için küçük ama etkili tercihler olmak için bekliyor olacaklar. Koleksiyondaki By The Way ve Peekaboo çantalar dikkat çekiyor.  Fendi'nin bu sevgililer gününe özel kolesksiyonu Şubat ayından itibaren mağazalarda yerini alacak. 
 

Benden 'ne almalısınız, şunu alın bunu alın'tarzı bir yazı beklemeyin lütfen bunu yapamam :( Ama sevgi, aşk üzerine veya yılın aşkları ve efsane çiftleri ele alan bir yazı olabilir. Evet kesinlikle. Tuttum bunu. Okuduğunuz için bu minnak yazıyı minnettarım sizlere. Yenileri için ise beklemeyi unutmayın; Azıcıkta olsa :) 
Sevgiler...
Zeynep Yağmur Öncel  

You May Also Like

0 yorum

Instagram