Blogger tarafından desteklenmektedir.

#HMBalmaination

by - 09:02



Alışık olduğumuz ve her sene yeni bir tasarımcı ve marka ile işbirliği yapan H&M bu sezon Balmain ile birlikte bizlere bir koleksiyon sunmaya hazırlanıyor. Balmain'in H&M için özel olarak tasarladığı ürünler, 5 Kasım itibariyle dünya çapında yaklaşık 250 mağazada tüketici ile buluşacak. 


Koleksiyondan ilk parçaların görücüye çıkması ise bu sene yenisi düzenlenen Billboard Müzik Ödülleri töreninde gerçekleşti. Balmain kreatif direktörü Olivier Rousteing, ünlü modeller Kendall Jenner ve Jourdan Dunn eşliğinde koleksiyona ait parçaları kırmızı halıda sergiledi. 


Gecenin sonunda H&M ve Balmain, sosyal medya üzerinden takipçilerini '#HMBalmaination' birliktelik hareketine katılmaya çağırdı. 



Olivier Rousteing ; " Ben kendi kuşağım ile konuşmak istiyorum. Bir tasarımcı olarak benim esas ve temel amacım bu. H&M bana bu eşsiz fırsatı sunarak herkesi Balmain dünyasına dahil etme şansını sunuyor. " diye ekledi. 

Karl Lagerfeld, Isabel Marant gibi daha nice işbirliğine imza atan H&M'nin bu koleksiyonunu sabırsızlık ile bekliyorum. Koleksiyonun tamamı çıktığı zaman burada yeni bir H&M x Balmain blog yazısı ile yine sizlerle olacağım. Mutlu haftalar :) 

Yagmuroncel 

You May Also Like

0 yorum

Instagram