Blogger tarafından desteklenmektedir.

If The Color Fits, Wear It

by - 13:48

  
     Yeni bir kombin ile herkese merhaba! Soğuyan havaların bir anda ısınmasını fırsat bilip kendini dışarıya atmayan yoktur herhalde. Bende havayı fırsat bilip yeni bir stil postu oluşturmak için kolları sıvadım :) Renkli bir güne renkli bir etek tercih ettim. Eteğimi düz beyaz gömleğimle tamamladım. Aksesuar seçimimde daha sadeliğe kaçtım. Saat,cüzdan ve yüzükler... Biraz daha güneşli günlerde tercih edilecek bir ofis stili oluşturdum diyebiliriz. Stiletto ve dergiyi de tamamlayıcı olarak sayarsak neden olmasın? :) Beğenmenizi ümit ediyorum. Yorum bırakmayı unutmayın!

     
    Hello everybody with my new style post! For this color day I chose a colorful skirt. I finished my skirt with a white shirt. I prefer the simplicity of accessories. Watches, purses and rings... I can say that will be an 'office style' preferred a sunny days  Stiletto and magazines as well as a complementary, So why not? :) I hope you like it. Do not forget to leave comments!
















                                   














You May Also Like

0 yorum

Instagram